Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2011 14:34 - Кое има значение в индустрията Мрежов Маркетинг?
Автор: integritylife Категория: Бизнес   
Прочетен: 8004 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 05.04.2013 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Бележка: Тази публикация се явява адаптиран превод на статията под заглавие Activity Matters Most!” от Майкъл Клаус - признат експерт и търсен автор на множество книги и обучения в бизнес сферата на Мрежовия маркетинг.

 

Настоящият постинг е предимно за хора, които вече имат или желаят да стартират собствен Мрежови бизнес. Въпреки това, статията би могла да бъде полезна и за всички останали, които ще решат да я прочетат без предубеждение и с желание да научат нещо ценно и полезно.


Социологическите проучвания са нещо, което винаги е привличало вниманието ми. Задавате въпроси на няколко стотин души за това как те приемат това или онова, и по този начин вие можете да разберете достатъчно точно какво е популярното мислене в цял регион и нация. Ежедневно и навсякъде се провеждат множество анкети за проучване какво е мнението на хората за политиците, за определени стоки на пазара, дори и за това, кое по телевизионните програми се гледа и кое не…

Всичко това ме накара един ден да се замисля доколко такива анкети биха били приложими индустрията Мрежов маркетинг, в която от години съм въвлечен професионално. Например, ако реша да проведа едно допитване в този бизнес сектор, какви трябва да са най-подходящите въпроси, отговорите на които е добре да знам? Какво мога да науча и да открия чрез тях? И по какъв начин събраната информация от една такава анкета би могла да ми помогне така, че да съм още по-успешен в бизнеса си?

Помислете върху следното и решете сами…

Преди години открих, че тези, които са решени да успеят и наистина успяват в Мрежовия маркетинг, разбират много добре следните три прости истини, често наричани
„Три по три” (3х3) правила в Мрежовия маркетинг.

Правило #1. Познавайте бизнеса, в който сте въвлечени 

Индустрията Мрежов маркетинг се свежда до три прости неща:

         А) Откриване на хора, на които да споделите информация за бизнеса и за продуктите/услугите, които предлагате (Prospecting);

         Б) Провеждане на разговор и представяне на компанията, на продуктите и на бизнеса (Presenting);

         В) Още от самото начало, обучение на хората, с които вече сте заедно в една бизнес организация, и то така, че и те да могат на направят същото – т.1.А и т.1.Б (Duplication).

Правило #2. Разберете правилата

Независимо колко добро представяне сте направили, резултатът би бил:

         А) Хора, които ще решат да се присъединят (Some Will);

         Б) Такива, които ще решат да не се присъединят (Some Won’t);

         В) Хора, които ще решат нищо да не решат (So What). :-)
PS: И какво от това?! Преминете към следващия с позитивна нагласа...

Правило #3. Станете по-добри в играта

Понеже всичко в живота ни зависи от това в какво се превръщаме, то:

         А) Работете върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си;

         Б) Отново, работете върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си;

         В) И отново, работете върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си.

Споделям тези прости истини, понеже за години множество лидери в индустрията Мрежов маркетинг продължават да търсят нови и нови начини за бързо дуплициране и успех. Най-интересното, обаче, е това, че повечето от тях пропускат нещо много просто и известно десетилетия, още преди да се оформи този бизнес сектор - индустрията Мрежов маркетинг.

А кое е това важно и просто нещо, ще стане въпрос оттук нататък…

Истина е тази, че ако искаме да имаме голяма, жизнеспособна и растяща се бизнес организация (мрежа, екип), ние непрекъснато трябва да контактуваме с нови хора, да ги мотивираме, за да пожелаят и те да станат част от мрежовия бизнес сектор, както и да ги обучаваме така, че и те да могат на направят същото.

Въпреки това, реалните резултати ще са винаги тези от т.2 (А -  някои ще кажат „Да”; Б – някои ще кажат „Не”; и В – някои, които ще решат нищо да не решат…).

И какво следва от това. Независимо от резултата, ние трябва да продължаваме, най-вече с третото правило –
„Работи върху себе си повече, отколкото върху бизнеса си!”.

Това не означава, че някой друг ще развива бизнеса ни. Тук става въпрос за баланс, както и за това, че вашият бизнес ангажимент не трябва да бъде за сметка на персоналното ви развитие.

И ето точно тук идваме до нещото, което има съществено значение за успеха на всеки в индустрията Мрежов маркетинг.

Имам следната препоръка към вас! За да намерите правилните отговори за себе си, направете си
собствено „социологическо проучване”.

Потърсете, проучете и се свържете поне с десетина успешни лидери в мрежовия бизнес сектор. Запознайте се с това, което те правят за години, дори задавайки им следните три примерни въпроса:

Въпрос
#1: Какви са начините и средствата, които използвате за представяне на бизнеса си пред хора за първи път?

Въпрос
#2: Какъв бе наборът от умения на човека, който ви покани и въвлече в бизнеса?

Въпрос
#3: Колко време ви отне, за да решите да се посветите сериозно на този бизнес?

Само толкова. И вярвам, ще бъдете изненадани от това, което ще научите…

По Въпроси
#1 и Въпроси #2 ще научите за различните начини, инструменти и умения, използвани по-малко и повече успешно за презентиране.

Отговорите на
Въпрос #3, обаче, са тези, които заслужават вашето по-сериозно внимание и анализ.

Понеже в отговорите на този последен
Въпрос #3 се крие тайната на успеха на най-успешните хора в тази индустрия. А това е същия ключ, който би работил и за вас.

Моля, чуйте внимателно това!

Независимо от кога сте в бизнеса, какви са вашите умения, колко успешно презентирате, ще има и такива хора, ги наричам
правилните хора, които ще усетят и грабнат идеята и бизнес възможността. Това са хората, призвани да са бъдещите успешни успешни лидери и които ще допринесат за изграждането и разширяването вашата бизенес организация.

Но за да могат и те започнат, първо трябва да чуят от някой. С други думи,
 

в бизнес сферата Мрежов маркетинг може би от най-съществено значение е АКТИВНОСТТА!


Особено в началото, когато уменията ви са още недостатъчни, активността ви да споделите с други за вашия бизнес е ключово важна. Не се оставяйте в началото вашата неопитност да ви спира да споделяте, а впоследствие - вашата прекалена „опитност”.

ВАЖНО: Активността черпи сила от вътрешния заряд във вас. Това е огънят, който някой е запалил в началото, когато за първи път сте чули и сте усетили силата на тази индустрия. Запазете този огън жив, подсилвайте го всеки ден, понеже ежедневните грижи и проблеми са тези, които искат да го угасят. Единствено огънят има способността да ви преведе пред трудностите, а не вашите експертни умения.

Не ме разбирайте погрешно! Не ви препоръчвам да не се квалифицирате като експерт на индустрията, прилагайки ежедневно
3х3-правилата във вашия мрежови бизнес. Точно обратното. Но не забравяйте, че единствено поради вашата активност могат да бъдат достигнати определени хора, които очакват да бъдат достигнати, и то не от някой друг, а от вас. А от тях ще откриете и правилните за вас.

Следователно, ако сте решили да се посветите дългосрочно и да просперирате в бизнес сферата на Мрежовия маркетинг,

 

Започнете още сега да извезвате Гоблена на вашия собствен мрежови бизнес, използвайки златната нишка на Активността.

 

Гобленът е ваш, Златната нишка също, а вие сте тези, които решавате как да го сътворите – красив, привлекателен и стойностен.

 

С пожелание за успех и до следващата ни среща, тук или на другите места, където бихме могли да се свържем:

Website: http://OgnyanChipev.ws/
Facebook:
https://www.facebook.com/ognyanchipev
Twitter:
https://twitter.com/ognyanchipev
Skype: ognyan.chipev

 


(c) 2009 - 2013 Integrity Life – София.

 




Гласувай:
4



1. josarian - Не говори и не пиши глупости!
09.09.2011 21:13
Каква индустрия може да бъде МЛМ!? Това си една обикновена пирамида, капан за наивници и възможност за някои да направят пари на гърба на наивниците.
цитирай
2. integritylife - 1. josarian - Не говори и не пиши глупости!
09.09.2011 23:37
Съжалявам, Симеон, че тази статия не ти харесва. Не знам с какво точно се занимаваш, а също откъде имаш мнение за индустрията Мрежов маркетинг - може би слухове, може би негативни опитности.

Наистина, голяма част от хората, които решават да се занимават с Мрежов маркетинг, се провалят - както и в други бизнеси, понеже или не попадат на правилните компании и/или продукти, или се отказват твърде рано. Знам за много такива случаи, но познавам и доста добри компании, продукти и успели хора.

Всеки има право на избор, да се занимава с това, което иска и да не прави неща, които не желае. Едни ходят на работа и работят за някой друг, на заплата; други стартират малък собствен бизнес - лекари, адвокати, аптекари; трети изграждат големи организации и печелят много повече; четвърти са инвеститори и печелят най-много.

Мрежовият маркетинг е една индустрия с милиарди обороти годишно, предлагаща качествени продукти и услуги, както и възможност много хора да си докарат прилични доходи, по честен и достоен начин.

Във всеки бизнес сектор има успели, а има и провалили се. Това е нормално. А това че на теб тази индустрия не ти допада, също е нормално, но не бъди против тези, които са решили да се реализират в нея и го правят добре. Такива са милиони хора по цял свят.

Бъди здрав и по-позитивен и по-широко скроен! :-)
цитирай
3. анонимен - mlm
10.09.2011 08:52
Много полезна статия Оги!!!
Както казват мъдреците за едни чашата е пълна за други празна,защото гледат по
различен начин.Повечето хора дори не знаят,че човека визира с мозъка за да се за-
печати познание което ги ръководи в света на възприятията.Окото е само проводник
както лещите на фотоапарат или камера.Поздравления и ЧАО!!!
цитирай
4. анонимен - МЛМ - бизнес с неограничени възможноти
10.09.2011 09:42
МЛМ не е капан за наивници, а възможност да излезеш от собствения си капан и предрасъдъци.Ако ходиш на работа, всеки ден,и следващия и следващия,променяш ли си финансовото състояние или си покриваш само месечните разходи.Колко пари накрая на месеца са ти останали свободни!И представи си приятелю,че това продължи не един месец а 10-15г.КАКВО ЩЕ СИ ПОСТИГНАЛ В ТВОЯ ЖИВОТ КОГАТО ЩЕ СИ РАЗМЕНИЛ СОБСТВЕНОТО ВРЕМЕ,ЗА ВРЕМЕНЕН ДОХОД.Друг е въпроса коя компания е МЛМ и дава ли ти възможност да се развиваш.Иначе съм съгласен с теб приятелче че има компании ,които изповядват МЛМ а всъщност вътре е пирамида.Може би ти имаш предвид тях , а не самата индустрия МЛМ.Поздрави!
цитирай
5. josarian - integritylife, този път си попаднал на точния човек. Аз съм се занимавал с МЛМ и не виждам належаща нужда аматьори да ме поучават
10.09.2011 12:57
Икономист съм, от двадесет години съм професионален търговец - разработвал съм дистрибуторски канали, налагал съм нови търговски марки и винаги съм продавал най-скъпите продукти на пазара. При това успешно. Знам, мога, разбирам това, което върша, съзнавам това, което говоря. И на тази база категорично твърдя, че МЛМ е капан за наивници. В същото време, естествено, е невероятна възможност за отлични доходи за други, да речем способни, омайници. Така, че моля, не ми пиши врели-некипели. Наивниците никога няма да се свършат на този свят. Не е луд този който яде баницата а този, който му дава. У нас, в България, за съжаление клиентът винаги е бил, е и ще бъде ла_но. В такъв го превърнаха "търговците" по време на соца. И понеже България е една жалка посткомунистическа държава, търговците продължават да имат клиентите си за ла_на. Така ще бъде още дълги години за съжаление. При МЛМ търговията начина на вменяване на клиента идеята, че трябва да купи продукта Х или У защото именно този продукт е най-мега-гига-супер-страхотния продукт във Вселената /без значение дали става въпрос за Животозастраховка или някой от продуктите на Амуей/ е ни повече ни помалко е извратен от наглото и дърводелско отношение на търговците зад тезгяха на кварталната бакалия. Просто въпросният способ за продажба е много по-перфиден начин да се сготви клиента. Но това само го прави ла_но в целофанена опаковка, нищо повече.
За мен най-добрите МЛМ търговци са тези в Евролайф, с най-добро и професионално обучение. Но след краха на AMG животозастраховането катастрофално се компрометира. Амуей в България не е преставена официално, така че не преде в хора, въпреки суперпродуктите. Разните МЛМ аматьори с китайски пластмасарии и лекарствени и био-панацеи няма смисъл да коментирам.
цитирай
6. анонимен - Поздравления за отличният превод, Оги!
10.09.2011 18:09
Невероятно е когато си сред хора, които искат най-доброто за теб. Безценно е да имаш обкръжение от хора, които се раздават в желанието си да бъдат полезни на повече хора. Позитивни, интелигентен, компетентни, етични, коректни, вечно търсещи и отдадени на успеха и просперитета на бизнес партньорите си. Ти си прекрасен лидер! Благодаря ти за всичко, което правиш и го правиш със сърце и любов!
За всички, твой читатели ще публикувам тук оригинала на статията от Майкъл Клаус http://www.nexera.com/e-News
Както и Top 10 Free MLM Training Tools http://bit.ly/qq4ayO
Плюс всичко това, което смятам, че ще бъде полезно на повече хора, да се отдадат и започнат да се занимават професионално с Мрежов Маркетинг.
С най-добри пожелания към теб и всички твой читатели!

С уважение,
Борислав Сапунов
http://www.explorefreedom.com/start

Please download and give your NEW partners the FREE report! http://www.FantasticFutureOfNetworkMarketing.com/

Share those FUN videos with them and help them SEE the light AGAIN: http://www.youtube.com/watch?v=scJL_PwCTT0&feature=feedlik

Then share this with your friends that you want to show them WHY you are doing NUMIS and WHY they should have a very serious look at it too:

NETWORK MARKETING: Part 2- Sharon and Tracy On Sucky Jobs http://bit.ly/qikW42

NETWORK MARKETING: Part 3 - Sharon &Tracy On Negative Friends & Family http://bit.ly/rb0V8o

Why NOW is The PRIME TIME For Network Marketing http://bit.ly/oVRGqo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: integritylife
Категория: Бизнес
Прочетен: 1141971
Постинги: 160
Коментари: 439
Гласове: 591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930