Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2017 00:19 - Защо българите сме такива говеда помежду си в чужбина?
Автор: irina1988 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2914 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За близо 6 години в чужбина научих един много важен и ценен урок - "в чужбина се пази от сънародници".
Защо дори в чужбина се самоизяждаме вместо да си помагане? Ще се опитам в този пост да стигна до някаква ... истина ако мога така да се изразя.
В началото като всеки новопристигнал българин се затворих и капсулирах в българската среда в Германия. Слушах какви ли не глупости от това колко прости и тъпи са немците, до това колко велики сме ние българите (приказки от общи работници, които изобщо не знаеха и една дума немски).
Българките откровено се държаха и обличаха като леки жени и целяха да забият, ако не някой богат българин (мутра с пари или общак който взема големи пари на черно) то поне някой дърт немец пред умирачка, на който да му вземат всичките пари.
Типичния българин там беше общак (мутра, анаболен глупак), който си търсеше гореописаната жена, но поради липса на средства, за да я върже псуваше всички българки наред (чужденка също не може да си намери защото немския език е много труден според него, по-лесно е да се блъска във фитнеса и да се гълтат анаболи).
Очевидно и дватата типа нямаше как да получат това което искат просто защото единия нямаше какво да предложи освен половия си орган, а другия нямаше пари и познания по немски... затворен кръг.
И така след като 4 години се опитвах да се напасна в тази извратена среда си дадох сметка, че това определено не е моят свят - аз не живеех, за да добутам до петъка - да се напия като куче на поредното БГ парти, след това да ме влачат като парцал и да не знам колко мутри са минали през мен, стига да има кой да ми е платил сметката.
Още по-извратено е, че една българка ме укори публично, за това че не искам да живея по този начин. За нея беше в реда на нещата да спи с дъртаци - така й спонсорирали следването в университета и имала пари за парцалки. Пък нека аз да съм се блъскала като куче по 8-10 часа на ден за 1000 евро заплата.
След това й изказване ми стана ясно, защо на нас българките ни се носи такова име в чужбина. Срам ме хвана, че съм българка. И това не е частен случай - това момиче е едно от немалкото студентки, които така си плащат семестрите или пък идват с тази цел в Германия - да хванат някой богаташ и така да си оправят живота.
Разбира се след като основната цел на гореописаният типаж хора беше да оправят собственият си живот и никога да не помагат на другите стигнах и до следващото умозаключение: Ние, не си помагаме в чужбина.
Като цяло няма как да разчиташ на българин да ти подаде ръка, ако изпаднеш в нужда. Всеки се покрива като мишка и веднага те забравя, обаче потрябваш ли му моментално се превръщаш в "най-добрия му приятел".
Помня в началото като пристигнах на колко хора бях помогнала с какво ли не (имах предимството да знам езика и не тръгвах на сляпо като доста наши сънародници).
Накрая не стига, че не получавах благодарност ами и отнасях по някоя ругатня ако не мога по една или друга причина да помогна (все пак на никого не съм длъжна).
Изпаднах в нужда преди около една година... никой не реши да помогне в търсене на жилище по никакъв начин. Когато немец ми подаде ръка (не някой дърт пръч) и заживях легално при него плащайки и наем... българската клика, която ми гризеше кокалите и се надяваше да остана на улицата ме изкара предателка и уличница (меко казано) защото не съм се хванала с поредния български тъпунгер.
Следващо доказателство, че за нас по-яко от хорското нещастие няма. А най-гадно е когато някой българин що годе се оправи извън граница... ей тогава е най-зле.
Защото както знаем: Не е важно на мен да ми е добре, важно е на Вуте да му  е зле.
П.С. След всичко което се случи нямам никакви контакти с българи и мълча когато по улиците чуя българска реч.
Тъжно но факт.



Гласувай:
10



1. apostapostoloff - Българите по начало са си говеда-
20.10.2017 06:31
и в чужбина, и в България. Те са лоши по природа. Българите винаги са били и продължават да бъдат зли, прости, подли, страхливи и меркантилни.
цитирай
2. tera - Ами в чужбина, както и в България...
20.10.2017 10:07
Тук е най-лесно да нагрубиш човека и се случва често. Вместо да разсъждавам защо хората са простаци, им го връщам на момента и освобождавам напрежението. :)

От друга страна и аз много не се натискам да общувам с българи като пътувам в чужбина. Чувам българска реч по улицата и толкова, имам си по-важни пътешественически задачи. Даже ми става неприятно като накрая след пътуването се озоваваме пак на летището и чувам отново българска реч. Освен простотии друго няма да чуеш от тях.
Но ти не си отишла в Германия да общуваш с българи, ако беше така да си беше стояла тук.
Важното е да знаеш за себе си защо ти си в чужбина и да си гониш целите. Друго е бошлаф работа.
Успех!
цитирай
3. krumbelosvet - Обобщение
20.10.2017 20:07
Обобщение върху ЕДИН случай. Типично, но не за българите, а за БЪЛГАРО-ХУЛНОТО ни време. А като намразиш народа си и очакваш гадости, ТИ ГЕ ВИКАШ, тия гадости. Аз обичам народа си, и с мене хората СЪЩО се държат добре - "каквото повикало, такова се обадило". А "Яз не сакам на мене да е добре, яз сакам на Вуте да е зле" е ВИЦ, да ВИЦ, В И Ц, а не резултат от статистическо изследване.
А това, че Постолът е съгласен с плюмките, показва за хиляден път, че у нас анти-комите и ру-фобите МРАЗЯТ СВОЯ НАРОД
цитирай
4. troia - Здравей!
20.10.2017 21:57
Личи си, че си много разочарована. Все пак не всички българи в чужбина са такива. Зависи на какви хора ще попаднеш. Говоря и от личен опит.
Хората навсякъде са едни и същи, има добри има и лоши. Не вярвам германците да са само добри и идеалните работодатели.:)) Спомням си други твои постинги в които си ядосана и на тях.
Пожелавам ти успех във всяко твое начинание и много любов!
цитирай
5. saankii - 1. apostapostoloff - Българите по начало са си говеда-
21.10.2017 22:56

Човек навсякъде вижда себе си.
Това е квантов принцип
а не..мой Каприз
намирам нещо много фалшиво във вашите постинги
ще ме прощавате за откровеността.
Юлия се казвам
цитирай
6. irina1988 - Не знам кое е по-зле - да мразиш св...
23.10.2017 14:04
Не знам кое е по-зле - да мразиш своите си или да мразиш тези, които са ти помогнали. Немците са странни птици - зависи най-вече от коя част на Германия са и какво възпитание са получили (факта са многото смесени бракове и връзки). Всяко стадо си има мърша - но за времето, което прекарах в Германия и ревизирайки връзките си с българи стигнах до заключението, че без значение от коя част на България идват те си остават злобни, завистливи, мрънкащи и заядливи. Това е основният ни проблем. Дори уж "приятели" се псуваха и си завиждаха по между си - нещо, което ме изумяваше.
Обичах да помагам на сънародници, защото знам какво е да дойдеш сам и да започнеш сам да се бориш-проблема, че всеки един без изключение ти се качва на главата и се опитва да те повлече надолу. И това дето го писах за "Вуте да му е зле"не е никакъв виц - излезте в чужбина и се сблъскайте със злобата и завистта на българина. Разбира се, не съм привърженик и на чуждопоклонничеството и мразенето на всичко родно. Има доста примери за българки омъжени за немци, които мразят немците и всичко немско - възниква въпроса защо са се омъжили за човек от тази националност? Не смятам себе си за човек на крайностите, но считам че трябва да държиш на това, което казваш - а не да се измяташ като риба на сухо според обстоятелствата.
А това, че толкова години наред се опитвах да бъда част от българите в Германия си е само и единствено моя грешка - поне ми стана ясно, защо не трябва да продължавам да се опитвам да го правя.
цитирай
7. irina1988 - Човек навсякъде вижда себе си. ...
30.11.2017 13:08
saankii написа:

Човек навсякъде вижда себе си.
Това е квантов принцип
а не..мой Каприз
намирам нещо много фалшиво във вашите постинги
ще ме прощавате за откровеността.
Юлия се казвам


Юлия, чак сега прочетох коментара Ви. Не разбирам кое точно намирате за фалшиво в постингите ми? Разочарованието променя мирогледа на хората и начина им на мислене. Толкова е просто. Нямам представа защо търсите под вола теле. Поздрави.
цитирай
8. barin - Здравей, irina1988. И на мен ми п...
07.03.2018 22:43
Здравей, irina1988. И на мен ми прави такова лошо впечатление за българите. Другите народи се подкрепят, поне където съм говорил с хората. Малко съм излизал в чужбина и не споделям собствен опит, а общо мнение при разговори с българи в чужбина.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 323675
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 685
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031