Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2014 19:53 - Какво е вярност? - Да имаш четири развода, а любовницата да е една и съща!
Автор: itso14 Категория: Забавление   
Прочетен: 1642 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Скъпи, предложи ми нещо за четене...
- Ми може да почнеш с "Отче наш".
- Защо пък?
- Щото аз сега ти чета чатовете във фейсбук...

Началник звъни в офиса си:
- Някой тъпанар да се е обаждал?
- Не, шефе, вие сте първият!

- Искам да върна навигацията..
- Защо...?
- Не желая жена да ме управлява!

Ходиш по улица с iPhone 6 в джоба, спъваш се и чуваш "щрак"... Първа мисъл: "Дано да е крака!"

Погребение. След словото свещеникът пита вдовицата:
- Искаш ли да го целунеш преди да го вкараме?
Опечалената избухва в ридания:
- И той все така ми казвашe...

- Вчера успях да вляза в компютъра на една секретна служба.
- И какво правят?
- Същото като нас - вицове в интернет четат...

Старият хан усещайки наближаването на сетния си част събрал синовете си в шатрата и казал на най-големия Бат-Баян:
- Вземи, сине, едно копие и се опитай да го счупиш.
Взел Баян копието и го счупил.
- А сега, сине, вземи две копия и се опитай да ги счупиш.
Взел Баян двете копия и ги счупил.
- Така, сине, вземи пет копия и се опитай да ги счупиш...
Взел Баян пет копия и ги счупил през коляно.
- Добре, сине, а сега вземи всички останали 15 копия и опитай да ги счупиш...
Грабнал Баян 15-те останали в бащината шатра копия... и ги счупил.
- Ех, Баяне, Баяне... – промърморил стария хан – с тоя твоя фитнес, прост ще си останеш...


Детето на японка и българин е странна комбинация: Много му се работи, ама го мързи да стане.
Българите сме като тампоните. Живеем на едно от най-хубавите места на земята, но в ужасен период...

- Има ли извънземни, според вас?
- Виждал съм, ама няма!




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137377
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930